niedziela, 21 maja 2017

Foamiran, minimiś i koronka

Każda nowa technika mnie interesuje, pociąga, jak mogę się nauczyć czegoś nowego czuję podekscytowanie.
Tak się stało, że miałam możliwość spróbować foamiranu. Oczywiście robiłam kwiaty Bardzo mi się podoba zabawa, barwienie kredkami pastelowymi, wykręcanie, podgrzewanie.
Magnolia na winogronie 😁
 A to jakieś kwiatki, najważniejsze że w fiolecie 😊 Typowe dla mnie są strzępiaste formy. Dziewczyny robiły takie gładkie, ładnie zaokrąglone płatki. I to jest fajne, każdy może sobie z foamiranu zrobić co chce i co lubi.



Oczywiście nie mogłam się oprzeć i już zamówiłam wiele arkuszy pianki. Co prawda myślę że jest to  raczej zajęcie na jesienno-zimowie wieczory, ale pewnie nie wytrzymam żeby odłożyć foamiran na tak długo.
Cały czas szydełkuję żeby mieć zajęte ręce. Tym razem formy mini.

Malutkie misie, jeden trochę psa przypomina.



U nas na wsi jest budynek gospodarczy, w stanie ... hhhmmm "gospodarczym". I jest tam okno, które chciało wypaść jako że spróchniało. Nie pozwoliłam mu nasączając go farbą. Wiem metoda żadna ale przetrwało zimę i może jeszcze trochę wytrzyma. Po co ten przydługi wstęp? Ano po to żeby wyjaśnić dlaczego pozwoliłam sobie na nim na eksperyment koronkowy. Szablon Stamperii i farba. A radość...


Ale długi post mi wyszedł. Już umykam do czytania Waszych postów. Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądają te foamiranowe początki :) Misiaki też są przeurocze, ale moim nr 1 i tak zostało okno, naprawdę super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na miniaturce widziałam prawdziwą magnolię, także efekt naprawdę super!! I ta koronka na oknie - super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Okno wyszło genialnie!!!
    Kwiatki niemalże jak prawdziwe, cudo!
    A misiaki słdziakowe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękności :) Te misiaczki są przesłodkie, wersja mini urzekająca :) A kwiaty w pierwszej chwili myślałam, że prawdziwe, autentycznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ pięknie wyglądają te koronkowe wzory na oknie;) Kwiatki świetne a misie słodziutkie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Magnolia cudeńko jak żywa :) a misiaki sama słodycz

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaintrygowały mnie koronki na oknie. Mogłabyś przybliżyć sposób ich zrobienia? Kwiatki śliczne, zwłaszcza magnolia. Pozdrowionka.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykładam szablon do okna i gąbką tapuję. Farba to emalia do drewna i metalu - bo trzyma się szkła :) Chwila i taadaaammm!

      Usuń
  8. kwiaty ja zywe , misie cudne i okno jak zyskało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelka kwiaty!!!! Widziałam wianki z kwiatów robionych chyba tą techniką. Teraz wiem czemu są takie drogie. Cudnee!

    OdpowiedzUsuń
  10. Napiszę tak, kwiaty - myślałam, że żywe ! Misie maciupeńkie i wprost urocze, a koronki ... rewelacyjny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzy mi się też pobawić foamiranem.Cudowne kwiaty.Prześliczna koronka i miesiączki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. alez piękne te kwiatkimyslałam że prawdziwe ! i słodkie misiaczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna wycieczka : )Znalazłaś tyle ciekawych obiektów do sfotografowania,że ci nieszczęśnicy z biur podróży z tymi swoimi nudnymi folderami mogą się zapaść pod ziemię : ) Buziaki : )*

    บอลพรุ่งนี้

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze uwagi są dla mnie motywacją do działania i prowadzenia tego bloga. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...