niedziela, 20 października 2013

Transferek elemelek i kolejne spotkanie w KOKPiT

Jak zacznie się już transferować, to trudno skończyć :)
Wciągnęłam w to śmierdzące zajęcie pół rodziny i prawie całość znajomych. Ale co zrobić jak zabawa jest przednia.
Tak więc kolejny efekt transferowych działań:

Pisałam już o spotkaniach w Kazimierskim Ośrodku Kultury KOKPiT. I we wtorek znowu się spotkałyśmy i znowu filcowałyśmy :)
Ja wieloelementową broszkę.
 Było dużo kulek i kwiatów. Jak widać "poszłyśmy" w inną kolorystykę niż poprzednio.
Nie byłabym sobą gdybym nie pokazała zbliżeń, przybliżeń ;-D





18 komentarzy:

  1. Ależ się wciągnęłaś :)
    Filcaki Twoje uwielbiam!!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Super transferki, kwiat też ma piękne kolory, a wianuszek jaki ładny sama robiłaś ? pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Transferek wychodzi Ci niezwykle precyzyjnie, to wcale nie jest takie proste. Ślicznie i filcaczki też :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje transfery zawsze w stu procentach udane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Broszki bardzo fajne, a transfer wyszedł świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam transferki więc serduszka baaaardzo mi się podobają:)
    wianek z tej wikliny też piękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne serduszko:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne! :) widzę, że w Kazimierzu rośnie gwardia artystów, którzy co chwilę jakieś cuda pokazują ;) czekam niecierpliwie na kolejne prace ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Transfery są super, bardzo wyraźne. Ale kwiatki też bardzo ładne, radosne. Doczytałam że papierowa wiklina też Twoja - jesteś wszechstronnie uzdolniona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. O FILCOWANIU NIE MAM ZIELONEGO POJĘCIA, A CO DO TRANSFERÓW TO PRAWDA- WCIAGA...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej jakie to wszystko jest piękne!!!! A filcaki urzekły mnie totalnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne serduszka, kwiatuszki i wianek z wikliny! Tyle różnych technik, a każda świetnie Ci wychodzi! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny transfer, ale to filcaki zdobyły moje serce :) SUper kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiekne jest to serduszka.
    Miłego dnia zyczę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze uwagi są dla mnie motywacją do działania i prowadzenia tego bloga. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...