poniedziałek, 19 listopada 2012

Wyróżnienia

Ostatnimi czasy dostałam dwa wyróżnienia. Bardzo dziękuję. Każde wyróżnienie cieszy i nobilituje. Bardzo długo myślałam, które blogi nominować i jak uzasadnić swoją decyzję, już przygotowywałam listę i...
zrezygnowałam.
Przecież zachwycam się każdym blogiem, rzeczami które robicie, tekstami które piszecie. Wpisuję komentarze, a przecież one są ważne dla Blogerek i Blogerów (wiem, bo jestem wdzięczna za każdy komentarz)
Nie wyślę listy nominowanych blogów, bo zgodnie z powyższym nie chciałabym kogoś pominąć, a tym samym czuć się nie uczciwie, że zapomniałam o kimś, o kim powinnam pamiętać, że wyróżnię kogoś a kogoś nie.
Bardzo dziękuję za wyróżnienia, i wszelkie komentarze, i że czasem zaglądacie do mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze uwagi są dla mnie motywacją do działania i prowadzenia tego bloga. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...